Gympumpning



Vi läste att Blondinbella har börjat träna igen, och givetvis fick vi ett sting av dåligt samvete. Sen gick vi in på Tyras blogg, och hon hade till och med laddat upp en träningsvideo. Våra träningsbrallor har också hängt inne i garderoben sen i somras och nu känner vi oss lite degiga (ha-ha!) så nu kände vi att det var dags att svettas lite igen!

Jag är rätt ny i träningssvängen medan Börje brukade hänga en hel del på gym i mitten av 80-talet. Hans takter satt i och han lyfte både det ena och det andra. När han började gå loss och försöka bänkpressa receptionisten fick jag sätta stopp. Han blev lite stött, och hämnades genom bilden ovan. Jag bjussar på den, men vill poängtera att både mina biceps och vikterna jag lyfte egentligen är betydligt större. Kanske bara petitesser i sammanhanget, men jag vill inte att folk ska få fel uppfattning.

Styrkekram från Orvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0