Orvars lussekattsreserv!

Igår bakade vi, precis som alla andra, lussekatter. Jag har ju lite av en "sweet tooth" och är ganska svag för sånt som är sött. Lussekatter, till exempel.

Det är ju inte så ofta man bakar just sådana, så jag kanske blev lite för ivrig igår när säsongens gula läckerheter dukades upp inför mina ögon. Man kanske kan säga att jag åt några för många, och att Orvar inte riktigt hann med i svängarna.

Döm om min förvåning (och sprudlande lycka!) när jag imorse kände lukten av lussebullar trots att jag trodde att de var slut. Jag följde luktspåret till ett ganska oväntat ställe för just lussekattsförvaring, nämligen hatthyllan.

Fem minuter (och tre stolar uppallade på varandra) senare så hade jag dem som i en liten ask. Den som skrattar bäst skrattar sist!

Tjing!
Börje

Kommentarer
Postat av: Oscar

Intressant reklamkampanj. Satsa på fler bilder, mer färger, skippa stor begynnelsebokstav och gramatiska regler!



Fjortisifiera er med andra ord, funkar varje gång.

2010-11-30 @ 09:10:34
URL: http://blog.oscarhjelm.com
Postat av: Helen

Hej !Gillar er blogg ;))) Hoppas att ni lyckas med uppdraget "Internetkändisar på 30 dagar" =D

Ha det gott !

Hälsningar Helen

2010-11-30 @ 10:02:49
URL: http://svartss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0